fredag 15 oktober 2010

Snart helg

eller börjar den redan idag? Jag tycker nog att den startar nu, en låååång, härlig helg utan planer. Det ska bli skönt. Lite plock och höststädning av trädgården kanske det blir. Jag säger kanske, för nu ska vi passa på att göra vad som faller oss in. Inga måsten alls....

Idag är det TRR-träff. Vi ska på studiebesök hos stadens bostadsstiftelse. Spännande. Det är väldigt kul med studiebesöken, man lär sig mycket om Motalaföretagen som man inte visste innan besöken. Säkert blir det en fika också efter studiebesöket.

Får väl bli en tur förbi kansliet, på väg hem. Måste också handla lite, vad ska man äta ikväll? Förmodligen behöver inte jag tänka på det, jag är ständigt bortskämd av min älskade - han planerar och lagar maten. Och det är alltid god mat. Vilken kväll det kan bli - massor med tända ljus, en flaska gott vin och lägg därtill god mat. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar