lördag 16 oktober 2010

Sol, lördag och ledig

Vilken morgon, solen strålar och jag lyckades faktiskt sova ända till klockan 08.00. Det är ledig lördag, inget inplanerat - vad inträffar då?

Rastlösheten kommer säkert att ge sig till känna. Kanske ska försöka få med maken till IKEA. Titta på skrivbord vore inte fel, och kanske lite fönstershopping i fler butiker. Fönstershopping förresten, nej jag behöver en jacka. Kanske kan bli verklighet om vi tar en tur till storstan.

Vi kanske också tar det sista i trädgården, lite krukor som ska tvättas och tömmas. För nu är det så frostigt varje morgon, så det är nog skönt att få det gjort. Det är faktiskt bara drygt en månad till adventsljusen ska fram - och då även utomhus. Vad fort det går.....

Jag är också riktigt sugen på att scrapabooka lite grann. Mycket idéer i huvudet, men var ska jag starta? Får se om jag tar tag i projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar