tisdag 25 mars 2014

Tufft idag

En dag med mycket tårar, tårar och åter tårar.

Gick bra på mitt jobb, men så skulle jag till G:s jobb. De hade ringt och sagt att de hade lite personliga saker som jag kunde hämta.

Tur var att en gammal kollega till både G och mig var på plats. Det lättade i alla fall lite. Men att prata med G.s arbetskompisar som saknar honom så. Det gör ont, ont.

Att gå igenom dessa små lappar och annat som jag fick med i en påse hem, det påminner mig om så mycket att tårarna bara rinner. Det som var glädjeämnet var att hans chef skaffat en målvaktsklubba från sin son, som spelar målvakt i LHC till lille Vincent. Han ligger så sjuk i influensa och han blir säkert jättestolt över den klubban. De övriga små får autografer utav samma målvakt.

När jag kom så blev det sofflocket. Helt slut, bara att sova 1 timma och få lite nya krafter. Nu puttrar potatisen på spisen så det är snart dags att äta.

Det är också så svårt att vara så tankspridd som jag är. Skulle hämtat ut min medicin idag, 1 sort helt slut och det har jag totalt glömt bort. Men, men det ordnar sig. Det är en baggis jämfört med tomheten och saknaden.

Kram till er alla

4 kommentarer:

  1. Massor med styrkekramar till dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Tack Annelie. Skönt när någon kommenterar, det är inte så ofta. Kram till dig.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera