lördag 15 mars 2014

Styrelsemöte

Idag ska vi ha styrelsemöte i vår vägsamfällighet.

Jag måste mobilisera all styrka för att klara av det här. Jag brukar bolla frågor med min käre man, men kan ju inte göra det nu.

De andra kommer hit till mig. Jag vill det för att orka. Känner mig väldigt splittrad, svårt att koncentrera mig på vad vi behöver ta tag i. Men det är allt som ska vara klart till årsmötet som har prioritet.

Jag måste vänja mig vid att livet måste gå vidare. I det ingår styrelsejobbet. Ibland känns som att jag inte någonsin kommer att kunna tänka klart. Jag vet innerst inne att det blir bättre, men det känns långt, långt bort.

Min älskade du gav mig så mycket energi. Den är borta nu. Ge mig en gnutta lust att gå vidare.

Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar