söndag 2 mars 2014

Hur många tårar finns?

Jag undrar hur många tårar som finns i ett huvud? Den här hemska smärtan gör att det ständigt rinner tårar, ibland häftigt, ibland lite stilla.

Jag tror att jag snart vaknar ur min mardröm, men måste lära mig att mardrömmen är sann. Det värsta som kan hända har hänt.

Han kommer inte tillbaka, den finaste människan på jorden har lämnat oss. Jag ska försöka att föra din anda vidare. Här och nu. Det är så vi planerade. Fortsätta ha ett hus som alltid är öppet, där vi gillar att människor kommer och går, att de möts etc.

Det var tufft att stå vid spisen själv igår. Nu är första gången gjord. Det var ju ditt jobb, älskling. Att laga mat.

Nu ska jag laga min egen frukost, ingen som kommer upp och pussar på mig idag. Jag skickar alla kramar och pussar jag kan till dig och hoppas att du känner dom i din himmel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar