måndag 10 mars 2014

Helt slut

Idag åkte jag till jobbet. Har tänkt att försöka jobba 75 % den här veckan.

Det gick inte alls bra. Efter knappt fyra timmar var jag totalt slut, tårarna sprutade och var helt matt. Det var bara att packa ihop och åka hem.

Kan det vara så att jag börjar förstå allt det hemska?

Lagade lite lunch när jag kom hem. Lade mig på soffan och har sovit i över 2 timmar. Är fortfarande helt matt i kroppen. Kan inte ta mig för något alls, bara sitter här, ömsom gråtandes, ömsom helt likgiltig. Borde åka och handla, men kroppen vill inte vara med. Så här ville inte G att jag skulle må. Jag måste försöka.

Jag ska till doktorn i morgon kl. 10.00 och hoppas han kan förklara för mig hur jag ska göra för att komma ur det här tillståndet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar