onsdag 6 juli 2011

Kontakt med nätet och semester

Nu har vi haft semester i flera dagar, och i dag fått kontakt med cybervärlden.

Vi har det helt underbart. Solsken hela tiden, god mat och dryck, underbara grannar som kommit hit - det är semester. Idag har vi gjort ett besök på utposten Hållö, en fyrplats med vandrarhem. Och vi ser ut som kräftor nej jag menar krabbor, eftersom vi är på västkusten. Röda, fina och det bränner, trots solskyddsfaktor.

Nytt jobb har jag också, ett vikariat på Holmens IT avdelning som startar 1.a augusti. Jag blir kvar till 1:a mars om inget annat händer.

Större rapport kommer när jag har mer lust för att sitta vid datorn. Och bilder kommer, jag lovar.

Krama varandra, och NJUT!

1 kommentar:

  1. Grattis till nya jobbet, var ligger det? När ska du börja där? Kram//Britt

    SvaraRadera