fredag 15 juli 2011

Idag är ingen vanlig dag!

Idag är Arnes 80-årsdag och Therese 29-årsdag! Hipp, hipp hurra!!! Arne har betytt väldigt mycket för mig, min andra pappa brukar jag säga och det stämmer. Jag hoppas nu att han får en underbar dag i Stockholms skärgård. Vi firar dig senare!!!! åta och

Det är heller ingen vanlig fredag för min och makens del. Vi ska åka till pensionat Villa Fridhem i Kolmården. En mysig helg väntar oss - och inget bloggande för min del. Ikväll ska vi  bara mysa, äta och dricka lite gott och förbereda inför morgondagens "invasion". Då kommer Görgens barn med respektive och barnbarn. En heldag på Kolmårdens djurpark väntar. På kvällen ska vi äta god mat och umgås. Barn och barnbarn kanske fortsätter på Kolmården även på söndagen, men då ställer vi kosan hemåt och födelsedagsfirande av min morbror som fyller 93 år.

Och vet ni vad - gårdagen fyllde jag med bl a ett skogsbesök och lite svampplockning. Lyckan är stor när man kommer till de gula fläckarna!

Nu hoppas jag att alla födelsedagsbarn får en underbar och minnesvärd dag, fylld av kramar och presenter. Sköt om er - vi hörs efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar