måndag 18 juli 2011

Härlig helg

Vi har haft en underbart trevlig helg. Den har tillbringats i Kolmården tillsammans med Görgens barn och barnbarn. Jag hade tänkt att skriva lite om hela helgen, här på bloggen. Men min morgontid räcker inte eftersom datorn krånglat. Jag ska försöka att återge lite ikväll och även lägga in lite fina bilder från djurparksbesöket där vi hälsat på våra släktingar.

För egen del är det ingen rolig dag - jag ska till tandläkaren. Och det är inget skoj jag ska göra. Rensa en fjärdedel av munnens tandfickor. 70 min lång behandling, som kommer att bli besvärligt. Mycket värk efteråt säger de lärda. Jag hatar det här. Och magen är orolig, den bara skriker vill inte, vill inte. Men det finns ingen återvändo. Det är bara att bita i det sura äpplet och ge sig dit.

Jag hoppas att jag kan åka och jobba efter det här. Men jag lovar - jag kommer att meddela hur det går.

Kör hårt, ta hand om varandra och vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar