tisdag 19 juli 2011

Höll inte vad jag lovade

OK, jag fick inte till något längre inlägg om Kolmårdenvistelsen i går. Svampskogen lockade mer och sen var jag trött, GÄSP. Ska försöka att bättra mig, och visa lite hur vi hade det.

Igår var jag hos tandläkaren, och gissa om min förvåning - det gjorde inte ont. De hade varnat mig för att det blir obehagligt - men nej - det gick galant. Väldigt mycket bedövning fick jag, 5 st sprutor. Vad gör det när det hjälper. Och inte ett enda stick från sprutorna kände jag. Hon var helt fantastisk på fixa detta. Sen satt förstås bedövningen i, i flera timmar. Jag fick rådet att ladda med värktabletter och ta dom regelbundet de närmaste dagarna. Men vet ni vad? Jag tog 2 st under dagen i går, struntade i det i går kväll och jag har inte haft ont. Jag är öm som tusan, men jag har inte ont. Inga tabletter här, om det inte blir värre.

Idag är det kanonväder här i Östergötland. Hoppas att det håller i sig, då kanske jag t.o.m flexar ut lite tidigt och tar vara på solen. Det är ju fruntimmersveckan och yngsta dottern har namnsdag i dag. GRATTIS SARA Pernilla på din dag. Hoppas att den blir fin!

Nu börjar jobbet, vi kör på och ta om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar