tisdag 31 maj 2011

Sent i säng, tidigt upp

så kan man summera min natt. Har haft otroligt svårt att sova, lite värk i min höft och oroliga ben tror jag är orsaken. Kunde inte gå ner i djupsömn, utan bara slumrade fram till klockan 02.00 och så blir jag väckt 04.45. Maken och jag skulle samåka idag, eftersom vi ska träffa gamla arbetskamrater i kväll. Tror ni jag mår bra? Nej inte alls. Huvudet hänger inte med och så har man en hel jobbdag framför sig. Hur ska det här gå?

Det ska i alla fall bli otroligt kul att träffa gänget från Scan Linköping ikväll. Lite femkamp är utlovad. Får se om jag har någon tävlingsinstinkt kvar.... men skoj kan man ha ändå.

Var i TeamSportiahallen i går kväll. Full aktivitet bland ledare och spelare, härligt att se. Man blir så glad av den energi de ger. Ämnet som jag diskuterade med ledarna var så där lagom kul, men en liten bit på väg kom vi och förhoppning om en riktigt bra säsong 2011/2012 finns.

Nu ska jag sätta igång med dagens jobb, ta hand om er och hoppas ni är pigga och alerta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar