torsdag 12 maj 2011

Inloggningsproblem

till bloggen idag. Enligt Blogger hade jag ingen blogg längre, vet inte vad som hänt. Men efter ca 10 försök så är jag nu här och kan skriva lite.

Tack bästa A för en underbar eftermiddag/kväll. God mat, härligt sällskap och mycket att prata om som vanligt. Nu håller jag alla tummar för att det vi diskuterade ska leda vidare. Håller dig underättad.
Maken hade som vanligt hunnit massor när jag kom hem. Handla, plocka lite med blommorna, lastat av veden, besökt grannen och pratat med sonen. Han är helt otrolig min älskling. Måste förstås passa på att gratta hans son med familj. De hade igår blivit husägare, i Hallsberg. Grattis, grattis.

Idag blir det att jobba på, kvällen ska ägnas åt matlagningen. Kompisar som ska ha maskerad på lördag och vi hjälper till med käket. Sagotema står på menyn. Så ikväll sätter  tillverkningen igång.

Ha en underbar dag, ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar