onsdag 25 maj 2011

Askmoln och blåst

Ja fy tusan vad det blåser i träden i dag. Vi kan ju hoppas att det bidrar till att askmolnet skingras så att flygtrafiken blir normal. Har många kollegor ute i världen just nu, och hoppas att de tar sig hem till lilla Sverige igen.

Dottern hade en semesterdag i går, verkar må något bättre - men den hemska upplevelsen är inte något att leka med. Vi får se vad som händer, hoppas att hon kommer över det hela och vågar sig ut.

Nu är jag ute i sista minuten som vanligt, måste färdigställa verksamhetsberättelsen för klubben eftersom vi har årsmöte i morgon. Men det hinner jag, jag brukar bli klar i tid - bara det att jag skjuter som vanligt upp det till sista minuten. Varför? För att jag jobbat bäst under press - igen! Konstig typ jag är.

Idag jobbar vi på, tar hand om varandra och är glada över att vi har en ny dag framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar