tisdag 3 maj 2011

Se det snöar...

.... så stora bomullstussar faller utanför mitt fönster denna den 3.e maj. Sommarvärmen försvann snabbt och nu är det lite mer normalt. Men det är ett otroligt snöande. Helt vitt i luften och jättestora flingor som lägger sig som ett täckte på backen. Vill inte, vill ha sol och värme!

Igår kväll fortsatte mitt arbete att reda ut min klumpighet. Det är delvis löst, men inte riktigt tycker jag. Man måste ta tag i det hela ordentligt, inte bara lösa halvdant för jag tror inte man kan gå vidare utan att man diskuterat ordentligt. Men jag hoppas vi får tid till det. Huvudsaken är att vi kan gå vidare och att jag tänker mig för när jag försöker förklara saker. Ska bli mer pedagogisk, förklara lite bättre - jag lovar! Och sköter jag mig inte - då ska jag ha smäll på fingrarna!

Idag ska tandläkaren besökas kl. 09.30. Det innebär att jag är hemma än så länge, ska försöka få lite gjort innan det är dags att dra iväg. Jag vill inte till tandis, men jag måste. Hoppas att det går bra.

Kvällen vet vi inte vad den har i sitt sköte, helt oplanerad än så länge. Så nu go' vänner, vi kör och krama varandra lite extra och njut av alla dina nära och kära,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar