fredag 27 maj 2011

Fullt upp

är det idag. Massor att göra på jobbet, tror att det blir svårt att hinna med - men ska göra mitt bästa. Det är ju fredag, så det kanske finns en liten raket i mig som fixar till det. Jag är ju ledig 2 dagar sen. Skönt! Äntligen fredag.
Jag vet i alla fall att mannens snarkmedicin gör nytta. Han tog den inte i går kväll, utan fick väckas för att fixa till det. Hopplöst för mig att somna i det oljudet.... men det är ju faktiskt lika synd om honom. Sömnen blir inte riktigt bra när man snarkar så mycket. Jag tog soffan och han fick snarka vidare. Halv fyra satte Nisse igång att leka - men hade ingen att leka med - förutom mina fötter. Oj innan jag orkade gå upp och släppa ut honom. Så sömn är i dag en bristvara..... chans att ta igen i helgen.

Årsmötet i går avlöpte bra, men precis som jag förutspådde - medlemmarna kom inte. 2 tappra förutom styrelsen. Inte kul, men vet inte hur man ska vända trenden. Lockbete??? Nu är det ju ett helt år kvar till nästa gång, så vi har tid att fundera.

Kör hårt denna fredag, ta hand om varandra och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar