lördag 21 maj 2011

Idag

är det lördag, en underbar morgon. Kaffet intaget på trappan med den här utsikten. Kan det bli bättre?
Jo, jag kunde gått sova lite längre när jag är ledig, men icke. 05.40 var jag klarvaken. Gick bara inte att somna om, trots att jag vet att det är en lång dag som väntar. Lika bra att gå upp. Jag blir ändå glad, när jag får sitta där på min trappa och titta ut över sjön Boren, den ligger helt stilla, solens strålar börja värma lite. Oj vad jag njuter.

Ska nu gå igenom allt inför dagens övningar. Känner att det är ganska oplanerat, men några punkter som är viktiga ska vi diskutera - och det är ju för att underlätta för ledarna som vi har den här dagen. Och det är vad de vill som är det viktiga. Då kan ju inte jag sitta här och ha alla svar. Många svar hoppas jag vi har ikväll, när vi ska ut och äta en gemensam middag. Känns bra!

Nu tar jag mig en dusch, kollar om maken vaknar upp så sakta. Njut av en vacker försommardag alla vänner. Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar