måndag 23 maj 2011

Kudden är skön

Förstår inte att det blivit så oerhört att vakna på morgonen. Så trött, trött men jag kom upp när klockan ringde i alla fall. Vårtrötthet skyller jag på.

Igår planterades lite blommor och blader, och mer ska ner i jorden idag. Även potatisen ska i jorden, lite sent men vaddå, det kommer att bli gott när den ska skördas. Tomatplantor, gurkor och lite andra grönsaker står på listan som ska planteras. Måste också ut i skogen för att leta lite fina grenar som kan bli blomsterstöd. Tycker det är jättefint med naturligt material som blomstöd.

Idag jobbar jag på hela fram till sen eftermiddag, därefter anställningsintervju. Spännande att se vad som kommer ut av det. Känner mig lite laddad faktiskt. Ska försöka göra bra ifrån mig och ta fram lite positivtitet. Fick ju lära lite sådant i lördags - undrar om jag lärde mig något?

Sköt om er, ta vara på dagen och Njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar