fredag 13 maj 2011

Bloggstopp

har det varit idag. Blogger har haft problem, så ingen har kunnat skriva. Därför har jag inte gjort någon inlägg idag. Är det någon som saknat det? Svårt att tro, men för min egen känsla har det varit jobbigt. Nu är problemet löst så ett litet inlägg kommer här.

Det är en skön fredagkväll, som följs efter en intressant jobbdag. Jag ska på en anställningsintervju den 23:e maj, spännande! Och mer säger jag inte än. Känner mig lite tveeggad inför det här, men ser ändå fram emot intervjutillfället. Den som lever får se vad som händer.

Vi grillar just nu. Fast nu ljög jag - mannen grillar och jag pimplar rosévin. Inte illa. Ska smaka så bra. Det blir en tidig kväll, vi ska hjälpa vänner med mat i morgon och sen blir det fest med goda grannar på kvällen. Så det gäller att ladda batterierna. Och vet ni vad - till det grillade har vi skördat av vår sparris. MUMS!

Nu önskar jag alla en skön en kväll, kramas och mys!

2 kommentarer:

  1. Hoppas jobbet du ska söka ligger lite närmare så du slipper att pendla så långt. Vi har troligen hittat en lägenhet som vi vill ha ska åka och titta hur läget ligger, men passar perfekt till handikappad och rullstol. Skriver mera när jag vet mera. Håll tummarna!
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Hej Britt. Självklart håller jag mina tummar. Hoppas, hoppas. Jobbet ligger inte närmare, vilket är lite beklagligt, men jag är tveksam - det är mycket som jag får överväga om jag nu skulle bli aktuell. Kram kram

    SvaraRadera