torsdag 5 maj 2011

Lång frukost

startade den här underbara torsdagen. Lite kaffe och tidningen hemma, sedan en tur i bilen till dottern i Linköping och där avnjöts frukosten. Tack Pillan, det gör vi om!!!

Idag ska jag luncha med bästa Mia. Vi har inte setts sedan jag började jobba i Norrköping så det ska bli kanon. Jag blir bara lite rädd när jag tänker på att det är 7 år sedan vi slet med vårt examensarbete den här tiden på året. Vart tar tiden vägen.....??? Vi hade en helt underbar tid när vi pluggade till marknadsekonomer. Och nytta av utbildningen har nog både Mia och jag haft. Tack för de 2 givande åren tillsammans.

För övrigt är det sista arbetsdagen för denna vecka. I morgon bitti styr vi bilen mot Tyskland och kommer inte åter förrän på söndag, så det blir tyst här på bloggen i ett par dagar.

Nu kör vi på, ta hand om varandra och ha en riktigt skön helg!

1 kommentar:

  1. Tack för den goda och trevliga lunchen. Åå så mycket vi har att prata om, en lunch är egentligen alldeles för kort tid. Hoppas ni hade det jättebra i Tysklad.
    Kram kram

    SvaraRadera