fredag 15 april 2011

Undrar om...

jag ska blogga mer? Inga kommentarer, inga kryss i gilla eller ogillarutorna. Det kan inte var intressant det jag skriver, när ingen vill kommentera. Kanske ska lägga av? Ingen vill veta av min vardag längre, jag skriver nog ganska ointressant, eller hur?

Dåligt med bilder, dåligt med variation, dåligt innehåll - varför skriva? Jag kanske ska dölja min blogg, så att man måste ha lösenord? Känner mig ganska delad, men innehållet är faktiskt mitt liv, hur tråkigt det än är.

Kram och god natt alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska fortsätta skriva, du har ju många läsare! Strunt i kommentarerna, du skriver ju för din egen skull, inte för andras! Keep going bara, kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Elsa,

    Jag kan förstå att man som bloggare vill få tillbaka energi från läsarna, att det blir lättare då. Men många läsare är nog som jag, kommenterar väldigt sällan. Jag följer ganska många bloggar lite då och då för att det är lite skönt tidsfördriv när man slappar. Men jag är inte engagerad inte någon speciell. Säger som personen före mig, strunta i kommentarerna, vi gillar att titta in på din blogg även om vi inte skriver nåt.

    Ha en skön och avkopplande påsk!

    Kram/Mia

    SvaraRadera