onsdag 27 april 2011

Sömnigt

Igår kväll var hemresan en riktig rysare. Ögonlock tunga som bly, och vips - somnar in. Tack och lov för räfflor i vägbanan som gör att man vaknar till innan man kör av vägen. Kan det vara allergimedicinen som gör mig så här trött? Jag känner mig mycket bättre från hostan, men vågar jag fortsätta ta medicinen om man ska bli så här trött?

Idag ska jag fixa inköp av trädgårdsmöbler till Holmens tennisplaner i Himmelstalundsområdet, Norrköping. Det blir en upplevelse i sig, får se vad det blir. Lite möten ska hinnas med och ett nyhetsbrev ska ut.

På hemmafronten blir det lugnt. Maken klippte gräset för första gången det här året i går, kanske ska kolla lite trädgårdsarbete - ska vi förändra något? Vi kanske ska ta oss några funderare.

Men nu kör vi på - dagens arbete - ta hand om varandra!

2 kommentarer:

  1. Usch Elsa! Sitt inte och somna! Stanna och ta en bensträckare innan du blir så där trött igen. Det är inte alltid räfflorna räcker.

    Är det inte dags för en gemensam lunch snart igen?

    Kram/Mia

    SvaraRadera
  2. Det var otäckt och jag ska lyssna mer på min kropp, jag lovar. Absolut dags för lunch snart. Föreslå dag, jag är nog mindre upptagen än du. Kram kram

    SvaraRadera