måndag 4 april 2011

Så var det dags....

en ny arbetsvecka ligger framför oss, många utmaningar och härliga stunder. Och det bästa av allt, våren är i antågande. Det känns i luften.

Lämnade in min bil på verkstaden på vägen till jobbet. Ny motor ska det bli. Ett fabrikationsfel som ska åtgärdas. Det måste innebära att värdet stiger på min bil, efter att ha gått 8.500 mil får den en ny motor. Lånebil, vit Peugeot 308, kanonhärlig. Trots att det är samma modell som jag redan har, så var det körskillnad. Undrar varför?

Ikväll blir det MHK-möte. Nu ska vi nagelfara ekonomin ordentligt inför kommande säsong. Oj, oj, oj - fixar vi ett lika bra år som vi haft? Absolut med den vilja som finns i klubben idag. Mer kostnader eftersom vi gör ett år i division II för damerna, men det kommer att ordna sig.

Troligtvis kommer yngsta dottern hem till mamma och bor den här veckan. Hon är inte katig. Hjärtmuskelinflammation tar på krafterna vill jag lova. Och hon behöver bli uppassad lite grann. Så hon är så välkomna att vila ut hemma hos oss. Jag lovade ju igår några bilder på hundvalparna. Tiden fanns inte att fixa till det, men ska försöka ikväll....

Nu kör vi hårt - ha en underbar dag och ta vara på varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar