söndag 3 april 2011

Sköna söndag

Gårdagen fick ett oväntat slut. Min kusins, f d fru dök upp på Maxi här i Motala och följde med oss hem en sväng. Riktigt, riktigt trevligt att träffas och prata lite gamla och nya minnen. Hon har en speciell plats i mitt hjärta så det var otroligt skönt att ses efter flera år.

Beslutsångest har jag över val av glasögonbågar. Tre par står valet mellan. Hoppas jag gör rätt val, eftersom det är så dyrt. Kan inte fatta att man ska behöva lägga 10.000:- på ett par glasögon. Det borde finnas bidrag till synfel, eller hur? Jag har provat att köpa via nätet, men tyvärr mitt synfel är inte rätt för detta. Så det var bara att utnyttja ångerrätten.

Idag ska vi ta en tur och kolla in hundvalparna som Görgens dotter har hemma. Ca 4 veckor är de nu, en blandning av pyréene/rotweiller. De är som små björnungar, ska ta med kameran, så kanske jag kan vara duktig och lägga ut någon bild efter hemkomst.

Vi ska också ta tag i ett par projekt gällande handboll och lite catering. Spännande uppdrag och idag är verkligen deadline att göra klart.

Nu kör vi Sköna söndag - ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar