torsdag 14 april 2011

Hur går det?

Torsdag idag, och årsmöte i stugföreningen. Hur går det? Bra, tror jag. Det brukar inte vara någon långbänk precis och i år blir nog inget undantag. Lite stressigt att hinna dit i tid nu när det är vägarbete på E4. Men jag får väl offra lite flextid och lämna jobbet tidigt. Kaffe ska bryggas (men jag har god hjälp - den underbara jag är gift med), möblera om lite etc. Kanske behöver jag vara lite förberedd också, eftersom jag är ordförande. Mental träning i bilen på väg hem.

Faktiskt så är det lite småstressigt på jobbet i dag också. Några möten inplanerade, måste få till två nyhetsbrev som ska distribueras under närmaste veckan. Det är lite knepigt när man inte kan branschen ordentligt att få till dessa nyhetsbrev. Men med goda kollegor så går det säkert bra. Eller?

Jag måste också försöka att göra diplom till ungdomsavslutningen i handboll på lördag också. Men det kommer väl att gå bra, eller vad tror ni?

Ser fram emot helgen, Kristianstad-visit på programmet. Ska bli underbart! Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar