onsdag 6 april 2011

Hetluften

Igår ringde en av ledarna i MHK och frågade om jag läst insändaren i lokaltidningen. Nej, det hade jag inte. Men jag fick den via mailen och blev riktigt irriterad. En förälder som skrivit till tidningen och ifrågasatt vårt beslut om ny damtränare. Skulle det ske på bekostnad av ungdomslagen? I och för sig en berättigad fråga, men varför ta det via media?

Min reaktion var att skriva ett svar, och det var publicerat idag. Nu får vi se om det blir debatt eller om några andra synpunkter kommer upp till ytan. Jag känner ett enormt stöd från resten av föreningen för vad vi gör för åtgärder och hur vi jobbar för framtiden. Det är skönt i sådana här lägen.

Jag hade en jättetrevlig stund tillsammans med make och dotter i går kväll. Efter makens sänggång, så fortsatte hon och jag. Än en gång ställer jag mig frågan - varför blir det så sällan, egentid med barnen. Hur stora dom än är, så är de mina barn. Och jag blir så glad av dessa underbara tjejer.

Idag jobbar vi på, ska till optikern eftersom jag nu bestämt vilken båge jag ska ha. Sen inleds väntan på mitt nya "utseende". Tror ni det blir föryngrat? Hi hi hi

Kör hårt kära vänner och ta hand om varandra!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har valt bågar som inte blir omoderna om ett år, det är ju för dyrt att byta varje år, tyvärr. Du får ta ett kort på bågarna eller när du har dom på dig så vi får se om du blev yngre. Kram

    SvaraRadera
  2. Ska försöka ta ett foto, men jag hatar att vara med själv på kort, gillar att ta på andra. Kram kram

    SvaraRadera