fredag 9 april 2010

Väntan

Jag väntar på besked. Tog kommunen rätt beslut i går? Beskedet jag väntar på är givetvis om kommunen kommer att hjälpa MHK med ekonomiskt bidrag. Hoppas jag får besked i dag.

Jag väntar på att det ska bli helg. Trodde att den skulle bli lugn och skön, men vi har faktiskt fullt upp. Jag ska jobba på lördagen, träffa en handbollsledare på eftermiddagen och så en tur till Örebro på söndagen. Vi ska hälsa på Görgens son med familj. Det blir härligt, grabbarna växer så fort och vi har nu inte setts sen i början av januari, så det är verkligen på tiden.

Jag väntar på ytterligare besked. Idag ska jag och en MHK-kollega träffa kommunen i Team Sportiahallen. Vi vill göra hallen till en riktig handbollshall, d v s alla ungdomsträningar och ungdomsmatcher ska förläggas i hallen. Allt för att skapa tillhörighet och samvaro. Nu ska vi också se om vi kan ha kaféverksamhet i hallen. Besked kommer....

Jag väntar till nästa gång jag ska träffa underbara Ancha. Hon var här på besök i går kväll och det är alltid så trevligt att träffas och prata. Timmarna bara flyger i väg, så väntan på nästa träff startar direkt hon lämnat huset....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar