torsdag 29 april 2010

Bättre och sämre

Mannen i mitt liv börjar bli bättre från sin influensa, har inte hostat så mycket inatt och sa själv nu på morgonen att det börjar kännas bättre. Själv börjar jag känna att det är min tur, rosslig i halsen, sticker i näsan och bakom ögonen.... ska det bli en Valborgsmässoafton i sängen tro?

Jag hade en mycket trevlig kväll igår. Jag var på nyföretagarföreningens lilla mingel som gick av stapeln i hamnen i Motala. Många hade slutit upp och det var en trevlig stämning.

Idag ska vi fylla i en massa blanketter som måste bli klara för att vi ska komma vidare i vår utveckling av hotellet. Det blir ett intensivt jobb, men väldigt skönt när det är klart....

Kvällen ska tillbringas i Sporthallen, dags för vårens sista anläggningsråd. Rådet är ett riktigt bra forum att lära känna de olika föreningarna och få förståelse våra olika problemsituationer samt vikten av att vi samarbetar, så att idrotten i Motala blir levande och attraktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar