fredag 23 april 2010

Friday

Så var vi då där igen - fredag! Hur fort kan det gå? Men så är det, så nu är det sista arbetsdagen för veckan. Idag ska jag träffa leverantören av telefonväxeln, lite krångel med antal telefonnummer som behövs, detta problem ska redas ut. Sen måste vi ta flera andra beslut.

Eftermiddagen innehåller en inköpsrunda, vi ska ha städdag i vår vägsamfällighet imorgon och som vanligt bjuder vi på kaffe, smörgås och korv på vår altan. Ett trevligt inslag i vårsolen hoppas jag.

Jag håller också tummarna för min yngsta dotter och hennes träningskollegor som är på väg runt Vättern på cykel. Första etappen gick kanonbra, de bor på ett mysigt hotell i Gränna, Amelias hus. Hon rekommenderar det varmt - mysig miljö, god mat och vänligt bemötande. Måste nog prova någon gång.....

Nu är det duschen som väntar, jag måste i väg till jobbet......

1 kommentar: