onsdag 21 april 2010

Gastro Nord

Idag bär det av till Stockholmsmässan och GastroNord. Ska bli kanonkul att se den här mässan igen. Jag har ju själv jobbat som utställare där, när jag jobbade på Scan och jag har besökt den flera gånger. Gastro Nord är en stor mässa för restaurang och storhushåll. Många nya smaker kommer jag säkert att uppleva.

Vi kommer att avsluta med ytterligare ett mässbesök på Vinordic, en vin- och dryckesmässa som också går av stapeln på Stockholmsmässan. Mycket provsmakning, kanske blir lite "lullig". En av mina 4 medresenärer kommer att köra på hemresan så jag kan faktiskt smaka utan att spotta.....

Igår var en lång dag, först arbete, sedan nagelvård och därefter ett möte med SISU, så hemkomsten var sen. Mannen var på väg i säng när jag kom, så inget umgänge här hemma. Det får vi ta igen i helgen, för tyvärr blir det ju så att vi kommer sent i kväll också.

Nu är det dags att göra sig klar för avfärd mot Stockholm.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar