torsdag 22 april 2010

Soligt

Gårdagens mässbesök var verkligen ömsom vin, ömsom vatten i dess rätta betydelse. Tycker dock att mässan krympt, inte mycket hotellinredning/prylar men lite matnyttigt har vi allt med oss hem.

Kanonläckra tvåldispenser är den största upplevelsen, låter inte speciellt sexigt kanske, men det var helt nytänkande, där man ´kan skapa sin egen design. Urläckra, skulle kunna tänka mig att ha den hemma.

Idag blir det frukost på caféet, för jag har tagit sovmorgon. Jag kände att jag behövde det efter en ganska så aktiv inledning av veckan. Sen är det att köra på¨hela dagen och lilla barnbarnet Stina kommer på besök. Hennes cykeltokiga mamma ska cykla Vättern runt på 3 dagar, med filminspelning och rapportering kring hur det är. Hoppas att de får skapligt väder, det är de verkligen värda.

3 kommentarer:

  1. Ska Du cykla idag? Eller det räcker med att Stinas mamma gör det?

    SvaraRadera
  2. Räcker med att Stinas mamma gör det, jag ska ju ta hand om Stina och har ingen barnsadel till cykeln. En ursäkt, eller?

    SvaraRadera
  3. Den ursäkten är godtagen idag, men snart kommer väl cykeln ut igen ? :)

    SvaraRadera