torsdag 8 april 2010

Redan torsdag

Oj vad veckorna går fort. Det är redan torsdag morgon - och massor som måste fixas.

Jag ligger långt efter med planering och sammanställning när det gäller handbollsklubben. Men otroligt glad, för en jättefin artikel i lokaltidningen i dag - klubben är verkligen på G. Tack alla ledare som tog hand om ungdomarna i sporthallen i går på vårt öppet hus.

Jag har också mycket jag måste boka upp rent jobbmässigt, och en en massa offerter som ska jämföras. För- och nackdelar har alla leverantörer - och så ska man behöva välja. Det är faktiskt lite jobbigt, gör man rätt val? Det vet man ju aldrig förrän saker och ting är levererade. Hoppas jag inte gör bort mig, det måste bli bra för alla som ska jobba i rörelsen.

Ikväll kommer en f d arbetskamrat till mig. Världens bästa Ancha på besök - det är jättelänge sedan vi sågs, så det ska bli kul. Det är bäst att jag fixar inköpslistan nu, så att jag kan bjuda på något gott. En tacopaj står nog på menyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar