lördag 10 april 2010

Jobblördag

Efter en härlig nattsömn, vaknade man idag till vårsolens sköna strålar. Jag tror jag sovit på molnen efter det härliga besked vi fick från kommunen igår. Ett milstolpe i det långsiktiga arbetet är avklarad. Den här lördagen innebär jobb i olika former.

Jag ska till hotellet för genomgång av grafisk profil. Har ett kanonförslag på G. Ska bli intressant att se om de övriga tycker lika som mig.

Görgen han börjar i trädgården, massor med ris och kvistar som ska förflyttas till eldplatsen. Om två veckor är det röjardagar här i området, och då ska allt gammalt eldas upp. Jag hoppas hinna hem och hjälpa honom lite grann. Men det är väl som vanligt - han är snabb så när jag kommer hem är det mesta klart. Kanske han inte hunnit med lövräfsan? Vi får se....

Eftermiddagen ägnas åt lite handboll, visst är det konstigt? Jag ska åka till pojkar 98/99:s lilla avslutningsfest och därefter träffa ledaren för ett snack om framtiden. Spännande, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar