måndag 19 april 2010

Nu startar vi....

... den nya arbetsveckan. Vilket härligt ord - arbetsvecka - inte en anställningslös vecka. Det känns så bra att få gå till jobbet, och den här veckan kommer mycket att hända.

Idag är det lite leverantörsmöten, sammanställning av andra projekt och uppstart med några nya. Ett omväxlande jobb kan man säga.

Och jag har också bestämt mig - cykeln ska fram. Det tar inte mer än 25 minuter att cykla till min arbetsplats - det måste jag fixa. Latmasken måste ur min kropp, och vardagsmotion måste vara en bra start på att få igång sin kropp. Nu startar jag snart....

4 kommentarer:

  1. ........INTE IDAG, MEN KANSKE IMORGON OCH SÅ BEHÖVER JAG BILEN I JOBBET MEN KANSKE EN ANNAN DAG NÄR BUSSEN INTE GÅR OCH JAG ÄR LEDIG, ELLER........

    SvaraRadera
  2. Cykel är ett väldigt bra alternativ. Det är bara och hoppa upp på cykeln och trampa på. Väldigt bra gjort! :)

    Cykeln är väldigt mycket ute och vädras om dagarna nu, cyklande till skola och allt där emellan!

    Ha det gött! :)

    SvaraRadera
  3. Hörrö du eRRet - vad tror du om mig? Fast du har faktiskt lite rätt, jag skjuter gärna upp det här drastiska till morgondagen, fast jag kunde gjort det idag!

    SvaraRadera
  4. Ja, som man känner sig själv, känner man andra!

    SvaraRadera