måndag 26 april 2010

Sjuk

Mannen ligger idag nerbäddad i sängen. Genomförkyld och febrig. Det är inte kul att vara så dålig, han har haft frossa hela natten och nu sover han djupt. Igår kväll när förkylningen brutit ut så var han klart bestämd om att gå till jobbet idag, men han fick tänka om. Kryapådig-kramar får han av mig (blir väl också förkyld).

Själv åker jag snart till jobbet. Nu finns det massor att starta med, för flera beslut har tagits. Nu börjar det verkliga, kreativa jobbet med att få allt färdigt. Ska bli kanonkul. Och kvällen innebär ett möte inför Sporthallens 40-årsjubileum. Jag har inte riktigt lyckats lösa mina uppgifter inför det här jubiléet, men det ordnar sig säkert.

Sista veckan i april har startat och den ser ut att bli solig och varm...... Skönt!

1 kommentar:

  1. Hälsa brodern min att striptease och trädgårdsvård kan inte gå hand i hand så här års och be honom krya på sig med en eller två skopor av något gott!

    SvaraRadera