måndag 7 november 2011

Zzzzzzzznarka

kan man verkligen säga att jag gjorde i morse. Sov till kl. 06.00 och 06.30 måste jag åka. Visst är det härligt med en sådan morgon. Dagen startar så bra, eller hur?

Sen har det bara rullat på, en del saker har gått bra, och en del åt helvete.

Kvällen har ägnats till ett möte i klubben. Och irriterad blev jag direkt. Vi var en grupp som skulle jobba med JSM och vi skulle träffas kl. 18.00. Tror ni att de kom? Nej och inte ett ord har man hört ifrån dem. De tar för givet att styrelsen fixar allt. Har lust att bara kasta in handduken när sånt inträffar. Hur fasen tänken människor egentligen? Är det alltid någon annan som fixar allt åt dom?

Inte mycket bättre när man börjar stämma av vissa saker. Jag tycker inte att man ska behöva kolla allt, utan någon gång vore det kul om någon rapporterade - det här är klart och fixat. Vi kommer aldrig framåt när man ständigt får kolla av att saker blir utförda. Oj så negativt det här blev. Men det är så att jag tappar entusiasmen ibland. Man känner att man ger, ger och åter ger. Man vill ha lite tillbaka. Jag vet att vi i styrelsen har ett jobbigt uppdrag - men även vi behöver känna att det händer något.

Nu är det Ensam mamma söker på TV, väljer det istället för Fotbollsgalan. Krama varandra nu, jag ska ge min älskade en kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar