söndag 13 november 2011

Fars dag

Jag skickar en Fars-dagshälsning till min älskade himmelspappa. Hoppas du har det fint i din himmel och ser hur bra vi har det här på jorden. Kram!

Själv har jag avslutat ett styrelsemöte så här på söndagsförmiddagen. Vi är lite slitna maken och jag, efter en lång jobbhelg. Tyvärr gick inte vår MHK-juniorer vidare i SM, men vi hade fin handbollslördag i Team Sportia-hallen. Mycket folk och kul arrangemang.

Nu åker vi till skogen och plockar lite ris, mossa och vad vi nu hittar. Kanske hittar svamp - vem vet!

Sköt om er goda vänner, krama om varandra och ta hand om era "pappor" idag. Ni som har dem i livet än, glöm inte bort att uppmärksamma dem, kanske mer än bara på Fars dag.

1 kommentar:

  1. Håller med dig. pappor ska man vara rädd om!
    Vår lilla pappa här hemma blev lite snabbt firad med ett litet paket i morse.
    Själv sk ajag nog slå en signal till min papps.

    SvaraRadera