tisdag 15 november 2011

Energikick

Jag kom hem nu vid 21.00-tiden efter ett trevligt ordförandemöte i Nätverket för handboll i den här länsdelen. Jag åkte dit lite smått upprörd, vi var bara 3 föreningar av 7 som ställde upp på senaste aktiviteten. Och vi 3 hade bestämt att vi ska ha reda på varför? Men allt gick lugnt tillväga. Så blir det med bra ledare från SISU Östergötland. De kan sin sak, dessa underbara människor. Det gör att jag kommer hem full av tillförsikt igen.

Nu ska dessa tankar omsättas i verkligheten. Tror ni att jag fixar det? Väl värt ett försök. Får ta tag i det, presentera lite förslag för min styrelse i MHK vid nästa styrelsemöte. Oj 7 december är visst det, hujedamej - det går fort dit.

Nu måste jag sluta skriva, ta kväller (har faktiskt hunnit med ett glas vin) och sova lite innan morgondagens utmaningar tar vid. Då ägnar jag kvällen åt den andra föreningen - samfälligheten.

Kram på er, älskar alla mina nära och kära och skickar kramar till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar