torsdag 17 november 2011

BingoLotto ikväll - vad tyder det på?

Nu börjar jag undra - men jag har lagt ner minst 1 timma på att få tag i 2 Bingo-lotter via nätet. Hade tydligen ett spelkonto, som jag varken hade lösenord eller annat till. 20 minuter i telefonkö till supporten.

Och när det väl var löst - jo då hade mitt lösenord till mitt Visa-kort blivit spärrat. Inte kunde jag få något nytt heller. Så fanns det andra betalalternativ och det var direkt från kontot. Upp med dosan och logga in. Köp genomfört! Och betalt! Nu går jag med datorn till skrivaren - vad händer då? Patronerna slut, utskrift kan skada skrivaren. Nej nu dj-lar ilsknar jag till - jag skriver ut ändå. Nu sitter jag här med 2 st lotter och attan om det inte blir vinst efter alla dessa eskapader. Inte nog med det - stackars maken fick en skopa av mitt dåliga humör. Låt inte så arg, säger stackarn. Inte meningen men det blir så i hettan ibland.

Har idag hört ifrån dottern i Thailand. De har det underbart. Avis - nej inte jag inte. Bara gosa dig och ha det bra, vi kommer att retas vid ett annat tillfälle. Kram älskade unge!

Den andra dottern kommer att lägga lotter i brevlådan i morgon. Nu kommer jag att trakassera min jobbarkompisar med lotter för Vita Hästen. Attans om de inte köper..... då kanske humöret blir dåligt igen.

Nu ropar maken att det är mat - inte värt att jag dröjer, utan snällt går och sätter mig vid dukat bord. God kväll, kramas och jag ska vinna på Bingo-lotto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar