måndag 21 november 2011

Rester

av städningen var kvar till ikväll. Nu är det fixat. Alla mina småtomtar ska fram. Men det får nog vänta, precis som en stor, stor hög med stryktvätt. Vet inte hur många gånger jag skrivit det, men jag hatar stryktvätt. Jag vet att jag ska ta lite i taget, jag vet att det går fort när jag väl börjar - och ändå gör jag det inte. Fy skäms, Elsa! Tur att vi bara är 2 personer i hushållet.

Nu bjuder maken på mat, så bloggandet får inte ta lång tid idag.

Jag håller tummarna för div.II-laget i handboll ikväll. De har en tuff bortamatch mot Tumba. Så lycka till!!!! Jag hoppas också att dotterns hemresa till Sverige från Thailand går bra. Längtar att få höra hennes röst.

Nu drar jag till matbordet, kram på er och sköt om er.

1 kommentar:

  1. 1:a advent på söndag och jag har i stort sett fått upp gardinerna när det är dax att byta till julgardiner, alla tavlor saknas på väggarna och i vanliga fall brukar jag ha fixat både köttbullar och revbenspjäll i slutet av november. Jag måste försöka ta det lugnt, det blir Jul även om inte allt är perfekt tills dess, men det är lätt att bli stressad. Jag brukar också ta fram alla mina tomtar till advent, men vete sjutton om jag hinner det i år. Jag älskar alla mina tomtar. Kram på dig

    SvaraRadera