torsdag 3 november 2011

Skallebank

är vad jag har i kväll. Jag har ALDRIG huvudvärk, tror aldrig att jag i mitt liv tagit en tablett för att jag har haft huvudvärk. Jo en gång, men då var det självförvållat, om ni förstår. Då pickade även herr Ågren på axeln. Det gör han inte idag. Tankar kommer, tankar går - mitt blodtryck var högt och det ska kollas i morgon igen. Kan det vara det? Samtidigt sa flera på jobbet att de hade huvudvärk idag - är det något som går? Får se utvecklingen - den kommer att gå åt ena eller andra hållet.

Hemgjord pizza väntas i kväll, det ska bli gott. Och så lite MHK-jobb. Kanske filmtajm, för att slappna av lite. Kan skallebanken ha med min onda axel att göra, frozen shoulder (stavas det så?). Den har nämligen inte fått massage den här veckan.

Jag hade i alla fall en underbar lunch. Tack underbara Mia för det sällskapet. Du förgyller alltid tillvaron när vi ses. Snart igen, eller hur?

Nu ska jag läsa lite bloggar, ta hand om er och glöm inte att njuta av livet.

1 kommentar:

  1. Puss på dig. Vi har alltid såå mycket att prata om. Snart igen, absolut!

    SvaraRadera