lördag 19 november 2011

Slut för idag - tack för idag!

Jaha, nu avslutar jag lördagskvällen. Har haft det supertrevligt.

Först en massa fönsterputs, grovstädning etc som förlöpte bra. Där märker jag att maken och jag är väldigt samspelta. Vi vet precis vad var och en ska göra. Och vi gör det BRA!

Sen blev det handboll för min del, maken fortsatte hemma + att han var barnvakt till de två barnbarnen. Handbollen gick bra, minimal förlust för herrarna, lite oturligt måste jag nog tycka. Vinst för div 2-damerna och även för div. IV damerna. Härligt tjejerna. Ni äger på planen.

Sen hem, god mat i flera timmar tillsammans med bästa Anette. Älskar att äta och dricka gott tillsammans med den bästa av grannar. Vi njuter fullt ut. Och tillsammans har vi sett Så mycket bättre. Vilket härligt programformat. Artisterna bara äger hela TV.helgen. Det gillar vi.

Nu säger vi god natt, och i morgon sätter vi fram alla adventssaker. Har inte tid nästa helg, så vi gör det nu. Och vet ni vad - vi har tillbringat mesta tiden ikväll på altanen - 20 grader varmt därute med lite infravärme. Härligt, eller hur?

Sov gott, kramas och njut av en härlig lördagkväll och en underbar novembersöndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar