onsdag 16 november 2011

Lill-lördag

har vi haft här med pizza och gott vin.

Fast det har jobbats också. Jag och en styrelsemedlem ur samfälligheten har filat på information till alla medlemmar. Blir nog bra, hoppas att det händer lite nu framöver. Vi konstaterar dock att det blir mycket trix och fix innan vi är klara och har allt klart för oss. Men utmaningar är till för att lösas.
Har det hänt något annat? Ja, jag har fått mitt vikariat förlängt 3 månader ytterligare. 1 mars är nästa slutdatum så nu håller jag tummarna. För vad? Jo en relativt snöfri vinter så att pendlingen går snöfritt. Hade ett riktigt bra samtal med min chef igår och det känns som vi är överens, de trivs med mig och jag med härliga IT-avdelningen. En eloge för bra chefer, de växer inte på träd.

Nu är det Bonde söker fru och sen den kanonbra danska serien Bron. Spännande!

Har också beställt lite julklappar idag. SKÖNT! En bit på vägen mot julen. Nu kramar vi nära och kära som vi har omkring oss, skänker en tanke till de som inte har någon nära och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar