onsdag 2 november 2011

Vilken hemkomst

Jag blir så glad när jag kommer hem. Idag var massor med ljus tända, uppvärmt på altanen och ett glas vin var upphällt. Tror ni jag mår bra? Alltså min make vet precis vad jag behöver. Jag blir varm i hela kroppen av detta bemötande. Han får mig att må så bra!!!!

Dagen började mindre bra, försov mig! Hur kul är det? Inte skoj alls, men jag hann i alla fall i tid till jobbet. Det är bara mitt inre som mår mindre bra av att vakna senare än tänkt. Det gäller att bearbeta humöret rätt på väg in till jobbet. Inte stressa upp sig, vi har flextid. Men jag gillar inte att ligga på minusflex. Jag tror att mitt tandläkarbesök igår gjorde att jag sov oroligt i natt. Har småont, med betoning på små i hela munnen efter den sista behandlingen. Idag betydligt bättre.

Nu är det bara en och en halv dag kvar att jobba innan det är helg. Och i morgon bitti ska jag tömma lite mat ur frysen, ta med till bästa barnbarnet Victor i Norrköping. Hoppas att han tycker att det blir bra. Älskade vännen, vi försöker fixa till lite.

Nu blir det Bonde söker fru och sen Bron (tror jag, om inte John Blund kommer). Danska serier är en favorit.

Ta hand om er, njut och kramas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar