fredag 11 november 2011

Äntligen fredag

och jag tog en liten L.E.I.F, en timma i varje fall med flexavdrag, puh. Nu är jag hemma för en kort stund, sen är det Parken ikväll. Jobb till 02.00 i natt och sen kioskverksamhet i morgon bitti 10.00. Vi avslutar vid 18.30 i morgon kväll. Tror ni vi sover gott i morgon?

Idag på jobbet har jag varit i en projektgrupp där jag ska ta ett litet delansvar. Ett tidrapporteringssystem ska sjösättas och jag ska lägga in basuppgifter och lära mig systemet. Allt ska vara klar 5 december för alla medarbetare på Holmen IT. Spännande, och lärorikt. Kanonkul! Äntligen får jag lite nytt att sätta händerna i.

I övrigt så har dottern kommit iväg till Thailand, hoppas de får det skönt. Och jag har dåligt samvete, hann inte ringa min syster igår på hennes födelsedag. Urdåligt! Men så är det ibland.

Nu slänger vi i oss lite kålpudding för att strax bege oss vidare. Kram på er alla, sköt om er och har ni inget att göra i kväll, åk till Folkets Park i Motala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar