torsdag 10 november 2011

Hektiskt helg

Ikväll har vi gjort sista checken att allt är klart inför helgens USM-spel här i Motala. Maken sköter inköp, en kille fixar en kylbox, kansliet fixar och trixar och tävlingsansvarig har fullt upp. Härliga tider.

Först ska vi klara av en fredagsdans igen. Start 19.00 i morgon kväll och hemgång vid 02.00 på lördag morgon. Och sen fit for fight igen kl. 10.30 för att jobba hela dagen i Team Sportia-hallen. Varför ska allt krocka? OK vi får ihop det och vi får väl hoppas att klubben tjänar lite pengar, för det behövs.

Lite samtal kring samfälligheten har utförts idag. Och jag måste ju förbereda söndagens styrelsemöte också. Hujedamej! Fick ett meddelande från min käre svåger idag. Han kommenterade mitt inlägg från igår där jag skrev "jobb, jobb och åter jobb, så var det inte 1/1 2010". Helt rätt och visst är det här bättre än att vara arbetslös. Tveklöst bättre. Jag mår ju bra när det rör sig mycket.

Jag måste också önska min yngsta dotter trevlig resa. Hon åker till Thailand i morgon, på en 11-dagarstripp. Tror ni jag är avundsjuk? Inte ett dugg, ha det skönt.

Måste också säga GRATTIS, för min storasyster fyller år idag. Skönt att veta att hon är 8 år äldre än mig, så oj vad gammal hon blir, hi hi hi. Tusen kramar till henne.

Sköt om er, må gott - nu vankas lite radhusbiff (blodpudding) här i huset. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar