fredag 25 november 2011

Fredag = mys

Idag har jag lite sovmorgon. Jag ska vara i Linköping och jobba idag. Bara halva resvägen - jippie! Jag håller på med ett riktigt roligt och ganska komplicerat projekt, därför ska jag sitta hos leverantören av systemet idag och försöka lära mig lite. Det är jättekul att jobba med det här. Tänk vad det kan göra för välmåendet, när man känner sig behövd! Allt går så mycket lättare.

Igår kväll var det möte i anläggningsrådet i Sporthallen. Alla föreningar är representerade tillsammans med tjänstemännen på kommunen. Och ledaren - jag har aldrig träffat en person som älskar sig själv så mycket som han. Det blir lite patetiskt att lyssna på, och jag är inte ensam om att tycka så här. Men alla är vi olika och jag inser att det är tur att det inte finns många sådana människor i min närhet.

Efter jobbet idag, så kommer 2 barnbarn med mamma hit för fredagsmys. Ska bli kanonhärligt att få mysa tillsammans i kväll. Och de sover över så vi även en härlig frukoststund tillsammans.

Kram till er alla. Nu kör vi, tills det är dags att ta helgledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar