måndag 14 november 2011

Härliga måndag

Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet. Helt plötsligt kände jag igen Elsa, det var Elsa som jobbade idag. Massor med energi, trots en försovning i morse. Glädje!

Och så har jag och övriga styrelsen i MHK klarat av ett ledarmöte. Gick lugnt och stilla tillväga, hoppas att vi väckte en björn som sover. Vi måste få respons i styrelsen på de aktiviteter vi jobbar med. Tycker att det gick kanonbra, faktiskt. Vi bygger sakta för framtiden.

Nu är det halv åtta hos mig på TV:n, ett glas vin och snart Ensam mamma söker. Med andra ord en TV-kväll och så ska jag läsa lite av mina favoritbloggar. Verkar ha hänt massor hos dessa underbara människor som skriver, precis som jag. Det skiljer en del mellan våra bloggar och framför allt i läsarantal. De har massor med besök, får massor med respons etc. Men vad gör det - det här är min privata dagbok. Så det så!

Sköt om er nu, kramas lite och njut av en härlig novembermåndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar