torsdag 27 oktober 2011

Vill ha mer tid

hemma! Hann ju inte ens skriva ett inlägg i går kväll. Jag kom hem från frissan, och som vanligt har min underbara make fixat det så mysigt. God mat, ett glas vin (blev 3) och vi bara njöt. Eftersom veckan är så späckad med kvällsaktiviteter så kändes det underbart.

Aktiviteten jag skulle på ikväll hoppade vi över, jag och min kompis. Jag tänker på henne nu när jag sitter här och skriver. En kär släkting mådde inte bra, så hon skulle dit. Styrkekramar till dig. Och det här gjorde att jag fick en kväll med lite hemmapyssel - har sorterat lite papper, hämtat ut medicin, och stoppat i en maskin tvätt. Tänk att man kan njuta av dessa små saker.

Imorgon är det dags för kvällsjobb i Folkets Park. Kom dit och sväng era lurviga ben, gynna MHK med att hänga in lite kläder i garderoben. Dans på 3 dansgolv. En av höstens höjdpunkter för alla som vill dansa.
Ni glömmer väl inte att gå in på Lovefilm och få ett gratis medlemskap i 2 månader. Det är en enorm service från detta företag. Så passa på att ha fina filmkvällar i höstrusket.

Nu står maten serverad på bordet, så jag önskar er en trevlig kväll. Kramas lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar