måndag 3 oktober 2011

Det gick bra

med alla nyanställda idag. De har haft en intensiv dag, och var nog ganska slut i huvudet när de gick hem. Vi hade ställt fram en orkidé på deras skrivbord, lagt fram block och penna, hade gemensam fika med fralla för hela avdelningen så jag tror verkligen att de kände sig välkomna.

I övrigt har jobbet rullat på. Det är mycket nu. När jag kom fick jag öppna ett brev från en arbetsgivare där jag sökt jobb - tyvärr kom jag inte längre. Men snyggt jobbat av företaget att så snabbt skicka ut info. Det är det minsann inte alla som gör. Så en eloge till dem.

Nu ska jag sätta mig med klubbens hemsida. Det finns en massa dokument som ska läggas ut, och programmet är inte det snabbaste. Känns som en börda, men det ska göras. Så idrottonline - here I come.

Ha en skön måndagkväll, en härlig jobbtisdag eller ledig tisdag om det är så, njut och kramas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar