tisdag 11 oktober 2011

Hipp, hipp hurra!!!!

Barnbarnet Stina fyller 6 år idag. Och vi ska på kalas! Härligt. Kl. 04.50 stod jag i köket, vispade grädde till tårtan, fixade jordgubbar samt la ihop tårtan. Maken fick ta den med sig när han åkte iväg till jobbet, kl. 05.10. Japp, ingen sovmorgon här inte.

Gårdagen var inrutad. Upp på morgonen, iväg till jobbet, hem från jobbet och så iväg till bästa Erika för att fixa naglarna. Hem, baka tårtbotten och äta mat. Sen var det sängdags. En helt vanlig måndag i oktober månad. En månad som duggar tätt med födelsedagar i den här familjen. Nästa är på torsdag då min äldsta tjej fyller 38 år. Vart tar tiden vägen? Det var nyss hon var en 6-åring, på väg till förskolan precis som Stina är idag.

Nu ska jag in i duschen, fixa till mig, åka till jobbet, därefter på kalas och sedan hem i sängen igen. Snacka om dagarna är inrutade.

Min vänner, ta hand om er, njut och må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar